NetSourcing

Het verhaal van Jan

‘Als projectleider ICT stuur ik verschillende ICT-projecten en –activiteiten aan. In mijn werk heeft de veiligheid van de bevolking en bezoekers van de regio 24 uur per dag de allerhoogste prioriteit. Het is een dynamische omgeving, die volop in ontwikkeling is. Een goede aansluiting tussen IT en de gebruikers is dan ook noodzakelijk.

In mijn werk is het letterlijk van levensbelang dat iedereen continu over de juiste en actuele informatie kan beschikken. Ik ben op verschillende locaties werkzaam en dan is het erg lastig als je meerdere e-mailadressen en inlogcodes moet gebruiken. Ook werk ik regelmatig vanuit huis. Vanaf elke plek heb ik toegang nodig tot mijn bestanden, ook via mijn mobiel. Voor al mijn ICT-gerelateerde vragen wil ik bovendien graag één aanspreekpunt hebben. Dat werkt makkelijker en is veel efficiënter. En omdat rampen en crises zich niet alleen tijdens kantooruren voordoen, is
24 x 7 ICT-ondersteuning voor ons essentieel.

Sinds we met NetSourcing in zee zijn gegaan, is er veel veranderd. Alle applicaties draaien nu in het datacenter van NetSourcing. Al onze medewerkers hebben een token gekregen waarmee ze overal en altijd veilig kunnen inloggen. Zo kan iedereen heel eenvoudig bij zijn eigen bestanden en het zorgt bovendien voor een stabiele werkomgeving. Wij hebben er geen omkijken meer naar. Wat ik ook erg prettig vind, is dat we bij NetSourcing één vast aanspreekpunt hebben. Dat garandeert een snelle afhandeling van onze vragen.’

 

Jan's behoeften

i
Overal en altijd veilig toegang tot mijn documenten

x
i
Eén aanspreekpunt

x
i
24 x 7 ICT-Ondersteuning

x

Gekoppelde diensten:

Zoeken